Main menu

God omvårdnad

Respekt och integritet

AKTUELLT:

DROP IN FÖR AKUTA INFEKTIONER ÄR STÄNGD MÅNDAG 18/11 PGA SJUKDOM!

Glöm inte att fylla på ditt resevaccin i god tid inför jullovet! Ring 0774 44 03 04 för tidsbokning eller kom förbi kliniken!

Om du är osäker på ditt eller dina barns utslag kan det vara vattkoppor eller andra smittsamma utslag. Vi ber dig därför att ringa oss för rådgivning innan besök för att undvika smittorisken för andra!

För dig som är listad på vår husläkarmottagning erbjuder vi en Drop-In mottagning Måndag-Fredag mellan kl.8.30-9.45.

På drop-in mottagningen kan du ENDAST söka för akuta öron-/ögon-hals-infektioner/inflammationer, luftvägsinfektion, urinvägsinfektion samt akuta allergibesvär.

OBS! Det är ett begränsat antal platser på drop in-mottagningen, därför kan tiderna komma att
ta slut innan 9:45 vid hög belastning och därmed är även väntetid att förvänta sig på en drop in-mottagning.
Se mer info under fliken Husläkarmottagningen

För visumintyg välj "Visumintyg" i huvudmenyn.

Visa applicants please select "Visumintyg" in the main menu above.

Alla som är listade eller som listar sig på vår husläkarmottagning,  kan komma på Drop-In för blodtryckskontroll.

Avgift: 100 kr eller Frikort.

Mån-Tors 9-11 samt 13-15

Genom att kombinera hög kompetens, personlig omvårdnad, hög servicegrad och trevlig handikappanpassad miljö ger vi god vård. Hos oss finns en samlad bred kompetens som möjliggör ett stort utbud av vårdtjänster och effektiv vård. Bra och tillgänglig vård på dina villkor. Att du som patient har lätt att komma i kontakt med oss är viktigt. Vår mottagning har därför generösa öppettider och det är lätt att komma fram till oss på telefon. Vi erbjuder också akuttider dagligen.

Karlavägen 56 (Du hittar vår ingång på hörnet Karlavägen/Sibyllegatan)
114 49 Stockholm
0774 44 03 04